Advertisement

תקלה בסלקום : Twitter वर ल סלקום ह शट ग / תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה.

תקלה בסלקום : Twitter वर ल סלקום ह शट ग / תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה.. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. תוציא מהחשמל (פיזי עם הכבל) את הטלוויזיה למשך 10 דקות. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. זיהיתם תקלה בתשתית החשמל או בעמודי החשמל, ניצוצות או קריעת כבל חשמל? גולן טלקום לא ציינה כי התקלה.

ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. גם אני תקועה עם התקלה בסלקום. אתר קבוצת התקשורת סלקום, היכנסו לאתר לבצע פעולות בשירות עצמי ללא מוערבות נציג, לבצע רכישת חבילות אונליין, לקבל מידע על חבילות הסלולר, אינטרנט עם ביצועים חזקים, סלקום טריפל ומגוון רחב של שירותים ומוצרים נוספים. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. לקוחות יקרים, בשל בעיות בסלקום, הרשת המארחת של גולן טלקום בנדידה פנים.

תלונות על תקל×
תלונות על תקל×" ×'סלקום Tv ×"×—×'ר×" ×"שירות עו×'×" ×'אופן מלא from images1.ynet.co.il
ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום: תקלה בסלקום tv (צילום צילום מסך). שירה מרגליתעיבוד והפקה מוזיקלית : סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? אתר קבוצת התקשורת סלקום, היכנסו לאתר לבצע פעולות בשירות עצמי ללא מוערבות נציג, לבצע רכישת חבילות אונליין, לקבל מידע על חבילות הסלולר, אינטרנט עם ביצועים חזקים, סלקום טריפל ומגוון רחב של שירותים ומוצרים נוספים. תקלה חריפה בסלקום משפיעה על לקוחות גולן טלקום אקטואליק. במסגרת התקלה בפרטנר, במשך כמה ימים חלק מהלקוחות לא הצליחו לקבל שיחות טלפון עקב תקלה בליבת הרשת של פרטנר. גם אני תקועה עם התקלה בסלקום.

תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה.

בעלת השליטה בחברה היא דיסקונט השקעות הנמצאת בשליטת אי די בי פיתוח. המידע המוצג באתר משמש לידיעה וכשירות לנבחנים בלבד. השמועות על השקתו הקרובה בישראל של נוקיה n8 מקבלת חיזוק: ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא: תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. גולן טלקום רוכבת על התשתית של סלקום, ולכן תקלה בסלקום משפיעה באופן ישיר. הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. תקלה בסלקום טיוי פגעה בחלק מהלקוחות.

השמועות על השקתו הקרובה בישראל של נוקיה n8 מקבלת חיזוק: הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. תקלה ברשת סלקום משפיעה על מנויי גולן טלקום, ובשעה האחרונה לקוחות של שתי החברות סובלים מקושי בהוצאה הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק. לקוחות סלקום מתלוננים שכבר כמה שעות שהם מתקשים לקבל שיחות. סלקום tv, חלוץ שירותי הטלוויזיה האינטרנטיים בישראל, מושבת זה שעה ארוכה אצל חלק גדול מהלקוחות בשל תקלה שמונעת חיבור לשירות בעת הדלקת הממיר או החלפת ערוץ.

סלקום Tv ×
סלקום Tv ×"ורים ×'אנו לתת לכם ×™×" עם ×"יל×"ים מ×'וון ס×"רות Facebook from lookaside.fbsbx.com
לאתר סלקום הועלה הערב העמוד הרשמי אודות מכשיר הדגל של נוקיה, בתוספת התמחורים השונים ללקוחות. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. עברת את מכסת הדיווחים היומית. לפני 15 שנה אירעה בסלקום תקלה נרחבת שאיימה אז להביא התקלה הרחבה שמשפיעה על לקוחות סלקום מאז שעות הבוקר (רביעי) אינה התקלה המערכתית הראשונה שפקדה. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים. ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום:

שירה מרגליתעיבוד והפקה מוזיקלית :

תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות תקלה בסלקום באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! התרחקו לפחות 15 מ' ממקור התקלה והודיעו לאיש צוות, או התקשרו ודווחו למוקד. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. לקוחות סלקום מתלוננים שכבר כמה שעות שהם מתקשים לקבל שיחות. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv. תקלה ברשת סלקום משפיעה על מנויי גולן טלקום, ובשעה האחרונה לקוחות של שתי החברות סובלים מקושי בהוצאה הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. תקלה בסלקום tv (צילום צילום מסך). לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך.

כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. במסגרת התקלה בפרטנר, במשך כמה ימים חלק מהלקוחות לא הצליחו לקבל שיחות טלפון עקב תקלה בליבת הרשת של פרטנר. גם אני תקועה עם התקלה בסלקום.

×
×"וח תקלות ו×'קשות לאפליקציית סלקום טי וי Lg Webos Smart Tv Israel from www.lgwebos.co.il
הציונים המחייבים הם הציונים המופיעים. ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום: השמועות על השקתו הקרובה בישראל של נוקיה n8 מקבלת חיזוק: תקלה בסלקום טיוי פגעה בחלק מהלקוחות. עברת את מכסת הדיווחים היומית. אתר קבוצת התקשורת סלקום, היכנסו לאתר לבצע פעולות בשירות עצמי ללא מוערבות נציג, לבצע רכישת חבילות אונליין, לקבל מידע על חבילות הסלולר, אינטרנט עם ביצועים חזקים, סלקום טריפל ומגוון רחב של שירותים ומוצרים נוספים. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. שתי החברות נכנסו מיד להליך תחקור של האירוע במטרה למנוע את הישנותו.

לאתר סלקום הועלה הערב העמוד הרשמי אודות מכשיר הדגל של נוקיה, בתוספת התמחורים השונים ללקוחות.

לקוחות סלקום מתלוננים שכבר כמה שעות שהם מתקשים לקבל שיחות. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. תקלה בסלקום טיוי פגעה בחלק מהלקוחות. תקלה ברשת הסלולרית של סלקום גורמת ללקוחות החברה מכל איזורי הארץ לבעיות תקשורת. הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. התקלה החלה בלילה שבין שישי לשבת. תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא: התקלה בסלקום מגיעה כמה ימים לאחר תקלה ברשת הסלולר של פרטנר. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. הלקוחות המתינו זמן ממושך בשירות הלקוחות הטלפוני כדי לקבל מענה.

Posting Komentar

0 Komentar